Toyota - Do 2050. konvencionalno pokretani modeli će gotovo nestati s tržišta

Subota, 28 Studenog, 2015 - 08:35

Naime, Toyota planira smanjiti emisiju ugljičnog dioksida svojih budućih automobila za 90% do 2050. godine, a način na koji će se to postići je dakako značajan rast prisutnosti alternativnih pogonskih sklopova, odnosno hibridnih, plug-ih hibridnih te električnih i vozila pokretanih gorivim ćelijama.

autonuic.ba
Toyota - Do 2050. konvencionalno pokretani modeli će gotovo nestati s tržišta

Toyota je predstavila svoj plan Environmental Challenge 2050. koji postavlja osnove za budućnost modelske ponude ovog proizvođača u narednih nekoliko desetljeća.

Naime, Toyota planira smanjiti emisiju ugljičnog dioksida svojih budućih automobila za 90% do 2050. godine, a način na koji će se to postići je dakako značajan rast prisutnosti alternativnih pogonskih sklopova, odnosno hibridnih, plug-ih hibridnih te električnih i vozila pokretanih gorivim ćelijama.

Dio ovog plana kaže i kako Toyota namjerava prodavati preko 1,5 milijuna hibrida i više od 30.000 vozila pokretanih gorivim ćelijama godišnje do 2020. Također, u Toyoti namjeravaju ubrzati razvoj sljedeće generacije plug-in hibridnih i električnih vozila, a jedna od glavnih stavki je svakako povećanje kapaciteta litij-ionskih baterije te razvoja novih generacija ovog izvora energije s kojima će se u konačnici povećati autonomija ovih vozila.

Velika će se pažnja pokloniti i vozilima s vodikovim pogonom gdje će jednu od glavnih uloga odigrati i raširenost opskrbne mreže na čemu u Toyoti žele surađivati s državnim i lokalnim vlastima širom svijeta i poticati ih na razvoj iste. Nadalje, Toyota namjerava dodatno povećati privlačnost tih automobila, proširiti ponudu ovako pokretanih modela te pojednostaviti proizvodni proces što bi trebalo dovesti i do snižavanja njihove cijene.

Na kraju dodajmo i kako u Toyoti smatraju da bi do 2050. konvencionalno pokretani model, dakle oni pokretati klasičnim benzinskim i dieselskim motorima, mogli gotovo pa nestati iz njihove ponude.