NOVI ŽIVOTNI POČETAK UZ V90 CC

Ponedjeljak, 3 Travnja, 2017 - 16:10

Volvo Cars, premium proizvođač automobila, novom kampanjom poziva ljude da ponovno otkriju svoju strast u životu uz novi V90 Cross Country.

autonuic.ba
VOLVO CARS VAS POZIVA KA PONOVNOM OTKRIVANJU ŽIVOTNIH STRASTI UZ NOVI VOLVO V90 CROSS COUNTRY

Međunarodna istraživanja koja je proveo Volvo Cars pokazuju kako šest od deset ljudi u svijetu želi više vremena provoditi u aktivnostima na otvorenom. Na toj listi najpopularnije su aktivnosti poput planinarenja, trčanja i biciklizma. Među onim pojedincima koji osjećaju kako ne mogu pravilno rasporediti svoje životne prioritete i hobije, čak 68 posto smatra kako posao zauzima previše vremena u njihovom životu.

Odgovarajući na rezultate ovih istraživanja, nova kampanja Volvo V90 Cross Country modela potiče ljude da ponovno otkriju svoje strasti i aktivnosti u kojima su nekada uživali te ih motivira da poslože svoje prioritete.

"Većina nas, prije ili kasnije, dođe do točke u životu kada mora odabrati karijeru ispred skijaških užitaka ili života surfera. Za neke ljude to znači i gubitak osjećaja uživanja u životu jer smatraju kako zabavu mijenjaju za udoban život. Ova kampanja podsjeća nas da je vrijeme za ponovno povezivanje s ljudima i strastima koje volimo i da treba živjeti život punim plućima“, rekao je Thomas Andersson, potpredsjednik globalnog marketinga Volvo Car Grupe.

Inspirirana mislima britanskog filozofa Alana Wattsa, nova Volvova kampanja potiče ljude da otkriju svoje zaboravljene strasti, preispitaju svoje prioritete u životu i žive u trenutku.

"Bez klišeiziranih slika ruralnog terena ili off-road sposobnosti, Volvo V90 Cross Country predstavljen je kao automobil savršen za bijeg o svakodnevice. Kao savršen partner koji Vam pomaže da se odmaknete od užurbanog života kako bi postigli taj toliko željeni balans između karijere i privatnog života", kaže Thomas Andersson.

Video za kampanju sniman je u okolici Vancouvera u Kanadi te slijedi četiri uspješna poslovna čovjeka koji se ponovno povezuju sa svojim najbližima i svojim nekadašnjim strastima, ostavljajući u svom Volvu V90 Cross Country grad iza sebe, kako bi uživali u surfanju, ribolovu i fotografiranju prirode.

Prikaz prati kultni govor filozofa Alana Wattsa iz 1959. godine - "Live Fully Now" (Živi ispunjeno), u kojem on odgovara ljude od življenja za budući status te ih potiče da umjesto toga žive u trenutku i čine više onoga što vole. Poruka je jasna: "Ne možeš uopće živjeti, ako ne živiš u potpunosti, sada."